סוגי ניתוחים פלסטיים לגברים טיפולי אסתטיקה לגברים

במאה ה-21 המודעות לחשיבות האסתטיות היא כבר מזמן לא רק נחלת הנשים, ויש גם גברים רבים שמחויבים מאוד למראה החיצוני שלהם – כולל מעבר ניתוח פלסטי כשזוהי הדרך הנכונה לשפר אותו, ובזכותו גם את הדימוי העצמי ואת הביטחון העצמי. בעמוד זה תמצאו סקירה של כל סוגי הניתוחים הפלסטיים המתאימים לגברים והמלצות לניצול מושכל של האפשרויות הרבות הקיימות כיום.

גניקומסטיה

ניתוח פלסטי שמיועד מטבעו רק לגברים. חזה גברי בעל מראה דמוי שד נשי הוא תופעה שכיחה יותר מכפי שנהוג לחשוב, ובפרט בגיל צעיר: 3 מכל 10 סובלים מהתופעה הנ"ל ובעיקר מפגיעה בתחושת הגבריות. בחלק מהמקרים החזה מקבל באופן טבעי צורה שונה והצורך בניתוח כבר לא קיים, ומצד שני יש גם צעירים רבים שלקראת הגיוס מבקשים להיפטר מרקמות העור העודפות בחזה.

מנתח פלסטי בעל יושרה יבחן את המצב לעומק, וימליץ על ניתוח גניקומסטיה רק כשאכן יש בכך הכרח אמיתי. עוד כדאי להדגיש בהקשר זה שאם מקור הבעיה הוא חוסר איזון הורמונלי נדרש קודם כל טיפול בחוסר האיזון, ורק לאחר מכן יישקל הליך כירורגי.

סיבות אפשריות נוספות לחזה נשי אצל גברים הוא שימוש בסטרואידים, גידולים שונים, מחלות (ובפרט כאלה שפוגעות בייצור הטסטוסטרון), תופעת לוואי של תרופות וגם צריכה מופרזת של אלכוהול. הניתוח כולל הסרת רקמות שומן וכריתה של עודפי עור, בהתאם לדרגת החומרה של הגניקומסטיה (שגורמת אצל חלק מהגברים גם לצניחת חזה).

אחרי הניתוח נדרשת החלמה של כשבוע ולאחר מכן אפשר לחזור לשגרה כמעט מלאה פרט לפעילות גופנית משמעותית. בימים הראשונים יש ללבוש אפודת לחץ ייעודית כדי למנוע הצטברות נוזלים בחזה ולהבטיח התכווצות מקסימלית של העור באזור. בדרך כלל השינוי מושלם תוך כחודשיים או מעט יותר.

ניתוח אף

הניתוח הפופולרי ביותר בקרב גברים. חשוב להדגיש שאי אפשר ליצור אף "מושלם", אבל כן ניתן ליצור שיפור ניכר לעין של המראה הקיים, ובנוסף, בלא מעט מקרים, מושג גם שיפור בריאותי בזכות העובדה שהאף הוא חלק מדרכי הנשימה.

כמו לגבי סוגי ניתוחים פלסטיים לגברים אחרים, הדגש העיקרי הוא תכנון מדויק של ההליך הכירורגי. לצורך זה מתבצע מפגש ייעוץ ובמידת הצורך גם יותר מאחד. המפגש מאפשר למנתח הפלסטי להבין בדיוק מהן השאיפות של המטופל ומצד שני מאפשרות למטופל להבין מה ניתן לשנות באמצעות ניתוח אף ומה לא. בכל מקרה ההמלצה היא להעניק לאף מראה טבעי שהוא גם המחמיא ביותר.

לצורך ניתוח אף לגברים, נעזר ד"ר קליין במכשיר ייחודי שהוא עצמו פיתח (ונרשם כפטנט ע"י חברה גרמנית מובילה בתחום המכשור הרפואי). מכשיר זה מאפשר לבצע את כל הניתוח דרך הנחיר כך שלא תהיינה צלקות בולטות לעין, ברמת דיוק מקסימלית ועם מינימום דימומים וזמן החלמה קצר יותר – כ-10 ימים.

הרמת גבות / ניתוח עפעפיים

עוד ניתוח פלסטי לגבר שזוכה לביקוש הולך וגדל בשנים האחרונות. ניתוחי עפעפיים מיועדים בעיקר לגברים מבוגרים שעקב תופעות שונות, בלתי נמנעות, סובלים ממראה מבוגר יתר על המידה ואפילו כזה שנתפש כמובס. בין השאר מספק ניתוח עפעפיים מענה לעודפי עור בעפעפיים העליונים, לרקמות שומן שמצטברות מתחת לעפעף תחתון ולחולשת שרירים שגורמת לצניחת עפעפיים.

ההליך הכירורגי מותאם באופן מדויק לכל מטופל, ועשוי לכלול פעולות שונות – רק בעפעפיים העליונים, רק באלה התחתונים או גם וגם. בדרך כלל אין צורך באשפוז, וההחלמה יחסית מהירה (יומיים-שלושה).

באופן דומה גם הרמת גבות נועדה לתקן צניחה של איבר זה שמתרחשת במידה כזו או אחרת אצל גברים מבוגרים. בחלק מהמקרים ההמלצה היא לשלב את הרמת הגבות עם ניתוח בעפעפיים, בגלל ההשפעה ההדדית של שני איברים אלה.

מתיחת בטן

מתיחת בטן היא למעשה חלק מקטגוריה שלמה של סוגי ניתוחים פלסטיים לגברים – קטגוריה שכוללת גם מתיחת זרועות ומתיחת ירכיים.

מהות הניתוח היא הסרת רקמות עור עודפות, שאיבת שומן במידת הצורך והידוק שרירים בבטן. חשוב לציין שמצד אחד ניתן לייצר שינוי משמעותי מאוד ומצד שני עלולים להיווצר גם סיבוכים, ולכן חשוב לעבור את ההליך הכירורגי אך ורק אצל מנתח מנוסה במיוחד. בדרך כלל ניתן לחזור לעבודה לאחר כשבועיים. פעילות גופנית אינטנסיבית אפשרית כעבור 4-6 שבועות נוספים. מהתוצאות אפשר להתחיל להתרשם כעבור כחודש, ולאחר עוד חודש-חודשיים המראה של האזור המנותח כבר שונה לגמרי.

תיאום פגישת ייעוץ

בוקר

צהרים

ערב

לפגישת ייעוץ