הגיע הזמן להכיר
ניתוחי פנים חדשניים

פנים צעירות וחיוניות הן מפתח משמעותי למראה מרשים, וגם לתחושה פנימית טובה. מתיחת פנים היא דרך אחת להגיע למטרה הנ"ל, ובנוסף לה פותחו עוד ניתוחי פנים חדשניים ואפקטיביים להפליא. בעמוד זה תמצאו סקירה של חלק מהשיטות המתקדמות, כך שתוכלו לבחור מתוכן את זו המתאימה לכם ביותר.

רשת קולגן

קולגן הוא החלבון השכיח ביותר בגוף האדם. בפנים הנוכחות שלו משמעותית במיוחד – הוא מהווה כ-80% מסך החלבונים באיבר זה. הקולגן הוא זה שאחראי למראה החלק והמוצק של רקמות העור אבל ככל שהאדם מתבגר, כך היכולת שלו לייצר את החלבון החשוב פוחתת. כתוצאה מכך נוצרים קמטים בפנים בגיל מבוגר, ורקמות העור מתרופפות. רשת קולגן היא תחליף מלאכותי מדויק יעיל – זוהי רשת חזקה ואלסטית שאפשר להקנות לה כל מראה רצוי. בזכות איכות זו מנתח פלסטי מוכשר יכול להתאים אותה באופן מושלם לפנים של כל מטופלת או מטופל. החדרת רשת הקולגן לפני המטופלים הינה הליך כירורגי אבל פשוט יחסית וכזה שמבוצע באמצעות חתכים קטנים יחסית. לאחר ההחדרה של רשת הקולגן היא מקובעת לרקמות הקיימות ולתאי שריר, ובהדרגה הופכת לחלק טבעי בפנים. למעשה אפילו צומחים בתוך הרשת כלי דם חדשים. ניתוח חדשני זה מתאפיין בפולשנות מינימלית, הצלקות לא גלויות לעין וההחלמה בעקבותיו מהירה למדי. התוצאות המרשימות מחזיקות מעמד 5 עד 10 שנים.

מתיחת פנים בחוטים

עוד שיטה חדשנית ויעילה שמתאפיינת במינימום פולשנות היא מתיחת פנים בחוטים. פתרון זה מספק מענה לתופעה בלתי נמנעת אחרת שמתרחשת החל מסביבות גילאי 40-50: צניחת רקמות העור. הסיבה לצניחה היא התרופפות של רצועות שתפקידן הוא לתמוך באותן רקמות. החוטים שמוחדרים לפנים, בנקודות מדויקות כמובן, מהווים תחליף מוצלח לאותן רצועות שנחלשו – כל חוט מחזיר רקמות עור למקומן המקורי ומחזיק אותן שם. בדרך זו נמנע המראה המוארך שמשדר עייפות ואפילו זקנה. יתרון נוסף של מתיחת פנים בחוטים הוא הגדלת קצב הייצור של הקולגן: כאמור החל מגיל מסוים יורדת הכמות של החלבון אשר מיוצרת באופן טבעי ע"י הגוף. החדרת החוטים מייצרת פגיעה מבוקרת ולכן הגוף מבקש לתקן את ה"נזק" ומאיץ את קצב הייצור של הקולגן. בזכות רווח משני זה, הרקמות בפנים הופכות גם לחלקות ומוצקות יותר, והתוצאה של ההליך היא מראה מחמיא במיוחד. החוטים נמסים מעצמם והשינוי מחזיק מעמד כשנתיים.

פיסול פנים

פיסול פנים הוא לא ניתוח אלא סדרת טיפולים ללא חתכים ופעולות כירורגיות. בגלל ההתייחסות המקיפה לכל האלמנטים בפנים, ובזכות ההתאמה האישית לכל מטופל ומטופלת, ניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד. בין השאר כולל התהליך מילוי אזורים שהפכו שקועים, ובפרט הלחיים והרקות, וזאת באמצעות חומצה היאלורונית; טשטוש קמטים גם כן באמצעות חומר זה; טיפול במרקם עור הפנים בעזרת פילינג מסוגים שונים; הבלטת קווי המסגרת של הפנים על-מנת להקנות להם נוכחות נכונה; יצירת אפקט ביולוגי לטווח ארוך ע"י הגברת קצב הייצור של הקולגן (גם כן על בסיס פגיעה מבוקרת ומדויקת בפנים, כמו במתיחת פנים בחוטים); החלקת קמטים בחלק העליון של הפנים עם בוטוקס; ועוד.

תיאום פגישת ייעוץ

בוקר

צהרים

ערב

לפגישת ייעוץ