לפני ואחרי ניתוח אף

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר. תורמת לכך עובדת מיקומו של האף במרכז הפנים, ולכן ההשפעה הרבה שלו על המראה החיצוני, וכך גם הביקוש הנרחב לתיקון האף אצל גברים. תמונות של ניתוחי אף לפני ואחרי התהליך הן דרך מקובלת להציג את הפוטנציאל הרב שלו, ובעמוד זה תמצאו הסברים מפורטים לגבי אופן ההתבוננות בהן על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית.

על מה חשוב להסתכל כשמתבוננים בתמונות של לפני ואחרי ניתוח אף?

תמונות ה'לפני' וה'אחרי' ניתוחי אף הן כאמור גם אמצעי פרסום יעיל עבור מנתח פלסטי שיכול להציג בדרך זו תיק עבודות מרשים, וגם דרך טובה מאוד עבור מי ששוקל או שוקלת לנתח איבר זה. ההבדל בין מראה הפנים לפני ההליך הכירורגי לבין מראה הפנים לאחריו מעיד על המיומנות של הכירורג הפלסטי, וגם על טביעת העין שלו – בהתאם כדאי להתמקד במידת ההתאמה של האף החדש למבנה הפנים ובהרמוניה שנוצרה.

יחד עם זאת רצוי גם לזכור שלכל אדם מראה ייחודי, ולכן תוצאות ניתוח אף כזה או אחר, מוצלח ככל שיהיה, לא בהכרח מתאימות גם לך. בהתאם אין טעם להתבונן על אף ספציפי ולשאוף להגיע אליו – אלא כדאי להגיע למפגש ייעוץ עם אותו כירורג מוכשר ולמצוא את המראה המחמיא ביותר עבורך.

החשיבות הרבה של ציפיות ריאליות

דגש מהותי נוסף לקראת ניתוח אף, כמו גם לקראת כל ניתוח פלסטי, הוא לשמור על ציפיות ריאליות. כשמתבוננים בתמונות רבות של ניתוחי אף לפני ואחרי ההליך הכירורגי, ובפרט כאלה שבוצעו בידיים מיומנות ומקצועיות, נוצר באופן טבעי רושם חיובי במיוחד. הפוטנציאל של ניתוח האף אכן גבוה מאוד, וניתן לשנות את האיבר, ואת המראה החיצוני, במידה רבה, אבל יש גם מגבלות אנטומיות ופיזיות ייחודיות לכל אדם – ולכן פעולות שאי אפשר או לא נכון לבצע.

זוהי בדיוק המטרה של מפגש הייעוץ: לבחון מה אפשר לשנות באף, מה אי אפשר לשנות, מהו בעצם מראה האף המבוקש ע"י המטופל או המטופלת, מהן הציפיות באופן כללי מהתהליך ועוד. כירורג פלסטי ותיק יוודא שהציפיות ריאליות לפני שמתקדמים, על-מנת שלא ייווצר מצב שבו הניתוח מצליח אבל המטופל לא שבע רצון רק בגלל שהציפיות לא היו ריאליות.

שינוי משמעותי בחיים

התבוננות בתמונות של 'לפני' ו'אחרי' ניתוחי אף חושפת בעיקר את מראה האיבר ואת השינויים שחלו בו. ניתן באופן טבעי לזהות גם את ההבדל בין הפנים לפני ואחרי הניתוח – אבל יש עוד מרכיב שלא תמיד בא לידי ביטוי בתמונות. הכוונה היא לשינוי העמוק יותר, זה של התחושות בקשר לאף, של הדימוי העצמי ושל הביטחון העצמי. לפעמים השינוי לטובה כן ניכר בתמונות, גם אם הן מתמקדות מטבען באף, ובכל מקרה רצוי לזכור שמדובר בתהליך שהוא גם רגשי לא פחות משמעותי מכפי שהוא פיזי. בפרט כך הדבר בגיל צעיר. מנתח פלסטי אחראי יוודא גם בשלות רגשית אצל המטופלים הצעירים, שמגיעים למרפאה כבר במהלך התיכון (ניתן לנתח את האף כשהוא מסיים לגדול, כלומר בסביבות גיל 16-17).

תיאום פגישת ייעוץ

בוקר

צהרים

ערב

לפגישת ייעוץ